Робота з піском в контексті арт-терапії – це невербальна форму
психотерапії. Але, незважаючи на «невербальність» цього виду терапії, за правильної позиції терапевта через пісок можна налагодити
справжнє спілкування з дитиною.
Під час роботи з піском особливо задіюється тактильна чутли- вість, «мануальний інтелект» дитини: використання піску як матеріалу образотворчої роботи передбачає певний «діалог» рук з піском і водою, створення конкретних візуальних образів – продуктів творчої діяльності.
У пісоковій терапії можна застосовувати такі дії:
• пересипаня піску, переливання води;
• зволоження піску, замішування «тіста»;
• ліплення з піску;
• виливання формочок;
• відбиття ручок, ніжок;
• закопування ручок, ніжок;
• створення картин з використанням предметів;
• розігрування гри „свято з чаєм і тортом”
Отже, робота з піском як оригінальний різновид арт-терапії створює умови для зняття внутрішньої напруги у аутичної дитини, активізує її уяву, сприяє доланню звички стереотипно відтворювати ті самі послідовності тощо.
Під час роботи з піском особливо задіюється тактильна чутли- вість, «мануальний інтелект» дитини: використання піску як матеріалу образотворчої роботи передбачає певний «діалог» рук з піском і водою, створення конкретних візуальних образів – продуктів творчої діяльності.
У пісоковій терапії можна застосовувати такі дії:
• пересипаня піску, переливання води;
• зволоження піску, замішування «тіста»;
• ліплення з піску;
• виливання формочок;
• відбиття ручок, ніжок;
• закопування ручок, ніжок;
• створення картин з використанням предметів;
• розігрування гри „свято з чаєм і тортом”
Отже, робота з піском як оригінальний різновид арт-терапії створює умови для зняття внутрішньої напруги у аутичної дитини, активізує її уяву, сприяє доланню звички стереотипно відтворювати ті самі послідовності тощо.
З повагою Ірина Тимошенко,
корекційний педагог (дефектолог - олігофренопедагог).
Комментариев нет:
Отправить комментарий