- стимуляція стоп, долонь, поверхні тіла біля хребта, обличчя;
т- подвійна дотикова стимуляція; потирання руки дитини предметами різної фактури;
- вирізнення елементів (фігур) з тла (за кольоровими таблицями на білому, жовтому, сірому папері з окресленими формами геометричних фігур як стимуляція зорова і зорово-рухова);
- переміщення погляду за рухомими предметами;
- малювання фігур;
- розпізнавання форм за допомогою дотиків;
- розпізнавання фігур, які окреслюють на долонях дитини, її животі, спині;
- рухи пальцем у напрямі носа й руки терапевта;
- відпрацювання послідовності рахунку та звуків;
- розпізнавання звернень за допомогою слуху;
- стимуляція реакції на запахи;
- стимуляція реакції на смак (з урахуванням особливої поведінки дитини: підгризання, жування частин одягу чи неїстівних предметів);
- утримання рівноваги на одній нозі з відкритими, а потім – закритими очима;
- хода по визначеній лінії, мотузці;
- рух з підскоками;
- перевороти вперед, вправи на зміну позиції тіла за інструкцієюпедагога тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий