четверг, 9 апреля 2020 г.

ІГРИ ТА ВПРАВИ, СПРЯМОВАНІ НА РОЗВИТОК УВАГИ

ІГРИ ТА ВПРАВИ, СПРЯМОВАНІ НА РОЗВИТОК УВАГИ
«Виклади фігури за поданим зразком» Дитині подається зразок з 3-4 геометричних фігур, намальований на окремому аркуші, вона має викласти так само, спираючись на зразок. Ускладнення . Збільшується кількість фігур. Ускладнення. Варіюється частота повторів фігур. Встав пропущену фігуру. ІІ варіант Намальована кольори. Виклади кільця пірамідки (побудуй вежу з кубиків) в такій самій послідовності.

Рухлива гра «Дзеркало» Мета гри: ця гра допомагає дитині відчути себе вільно, розкритися, побачити себе збоку. Підходить для невпевнених у собі, пасивних дітей. У грі можуть брати участь дві дитини або дитина і дорослий. Один гравець дивиться у «дзеркало» (на свого напарника), яке повторює всі його рухи. По черзі гравці міняються ролями.
 Вправа «Проплескай за схемою» На дошці малюють схему з горизонтальних та вертикальних ліній (горизонтальні - плескання по парті, вертикальні – в долоні) і пропонують дитині, спираючись на схему, відтворити ритмічний рисунок. __ __ \\\ __ __ \ __ __ \\\ __ __ \
«Кричалки – шепотілки – мовчалки». Мета: розвиток спостережливості, уміння діяти за правилом, вольової регуляції. З різнобарвного картону треба зробити 3 силуети долоні: червоний, жовтий, синій. Це — сигнали. Коли дорослий піднімає червону долоню – «кричалку», можна бігати, кричати, сильно шуміти; жовта долоня – «шепотілка» – можна тихо пересуватися і шепотітися, на сигнал «мовчалка» – синя долоня – діти повинні завмерти на місці чи лягти на підлогу і не ворушитися. Закінчувати гру бажано «мовчалками».

Комментариев нет:

Отправить комментарий