вторник, 7 апреля 2020 г.

Ігри з вчителем-логопедом

Дидактична гра «Додай слово»
Одна дитина називає який-небудь предмет. Друга повторює назване слово і додає яке-небудь своє. Третя дитина повторює два слова і називає третє і т. ін.

Дидактична гра «Чарівні перетворення»
Дітям пропонують дібрати до поданого слова якнайбільше нових слів, замінюючи лише одну лі­теру. Коли це неможливо, слід замінити 2 літери.
Наприклад: нора — нога — ноша — наша — Маша — миша — муха — мука — рука — ріка — Ніка — Ніла — Ніна.

Дидактична гра «Хто відгадає?»
Учня просять по пам'яті описати який-небудь предмет, щоб партнери відгадали, не можна нази­вати його. Хто першим відгадав, про що йдеться, має цей предмет описати по-своєму і загадати на­ступний предмет. Учитель стежить за тим, щоб називали суттєві ознаки. Інші учасники мають право ставити навідні запитання, проте необхідно ведучому дати можливість повно описати предмет.

Диктант-гра «Хто більше запам'ятає»
Учитель читає речення один раз, а під час паузи між реченнями учні записують те, що запам'ятали. Тут важливо точне відтворення, а не кількість записаних слів. Практика свідчить, що всі ці вправи позитивно впливають на розвиток дитячої пам'яті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий