ВПРАВИ НА РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ
Вправа “Будь уважний!”(Зоопарк) Мета: стимулювання уваги, розвиток швидкості реакції. Обладнання: аудіозапис маршу. Опис. Кожна дитина повинна виконувати рухи відповідно до команди дорослого: «зайчики» – стрибати; «конячки» – бити «копитом об підлогу»; «раки» – задкувати; «птахи» – бігати, розкинувши руки; «лелеки» – стояти на одній нозі. Ускладнення. Діти поділяються на групи: «зайчики», «конячки», «раки», «птахи», «лелеки». Всі крокують по крокують, коли ведучий каже, що сьогодні в зоопарку він бачив «птахів», то всі, крім «птахів» крокують, а «птахи» роблять умовний рух, таким чином вчитель може називати одразу декілька команд.
Вправа “Чотири стихії” Мета: розвиток уваги, координації слухового і рухового аналізаторів. Опис. Гравці сидять у колі і виконують рухи відповідно до слів: «земля» – руки вниз, «вода» – витягнути руки вперед, «повітря» – підняти руки нагору, «вогонь» – зробити обертання руками в зап'ясткових і ліктьових суглобах. Хто помиляється, той програв. «Звук заблукав» Вчитель проговорює однакові звуки і один інший. Спочатку це звук не схожий за звучанням. Ускладнення. Читаються звуки, схожі за вимовою (б-п, д-т, г-х) ббббпббб, дддтддд.
Вправа “Будь уважний!”(Зоопарк) Мета: стимулювання уваги, розвиток швидкості реакції. Обладнання: аудіозапис маршу. Опис. Кожна дитина повинна виконувати рухи відповідно до команди дорослого: «зайчики» – стрибати; «конячки» – бити «копитом об підлогу»; «раки» – задкувати; «птахи» – бігати, розкинувши руки; «лелеки» – стояти на одній нозі. Ускладнення. Діти поділяються на групи: «зайчики», «конячки», «раки», «птахи», «лелеки». Всі крокують по крокують, коли ведучий каже, що сьогодні в зоопарку він бачив «птахів», то всі, крім «птахів» крокують, а «птахи» роблять умовний рух, таким чином вчитель може називати одразу декілька команд.
Вправа “Чотири стихії” Мета: розвиток уваги, координації слухового і рухового аналізаторів. Опис. Гравці сидять у колі і виконують рухи відповідно до слів: «земля» – руки вниз, «вода» – витягнути руки вперед, «повітря» – підняти руки нагору, «вогонь» – зробити обертання руками в зап'ясткових і ліктьових суглобах. Хто помиляється, той програв. «Звук заблукав» Вчитель проговорює однакові звуки і один інший. Спочатку це звук не схожий за звучанням. Ускладнення. Читаються звуки, схожі за вимовою (б-п, д-т, г-х) ббббпббб, дддтддд.
Комментариев нет:
Отправить комментарий