ЗАВДАННЯ ТА ВПРАВИ НА РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ
«Розфарбуй, щоб стало правильно». Розфарбуй круги так, щоб маленький був між блакитним і зеленим, а зелений був поруч з червоним.
«Хто наступний?» У кожному цифровому ряді знайди закономірність, тобто визнач, за яким правилом змінюються числа в даному ряді. Визнач, яке число повинно бути наступним, продовжити ряд, згідно з цим правилом. Запиши це число замість крапки. 1,2,3…. 9,8,7…… 1,2,1…. 4,4, 3,4….
«Розфарбуй, щоб стало правильно». Розфарбуй круги так, щоб маленький був між блакитним і зеленим, а зелений був поруч з червоним.
«Хто наступний?» У кожному цифровому ряді знайди закономірність, тобто визнач, за яким правилом змінюються числа в даному ряді. Визнач, яке число повинно бути наступним, продовжити ряд, згідно з цим правилом. Запиши це число замість крапки. 1,2,3…. 9,8,7…… 1,2,1…. 4,4, 3,4….
Комментариев нет:
Отправить комментарий