Гра-вправа «Чарівний мішечок»
Набір предметів у мішечку щоразу змінюється залежно від мети навчання: це можуть бути іграшки, в назвах яких є орфограми, на які треба звернути особливу увагу або дрібні речі, які треба описати, або футляри з «кіндер-сюрпризів» у яких вкладені листочки із завданнями.
Гра «Слова-родичі»
Діти діляться на команди по рядах. Обирають капітанів. Капітани називають слово, до якого їхня команда повинна дібрати якнайбільше спільнокореневих слів (на окремих аркушах, які через хвилину, по команді, віддають капітанам). Перемагає та команда, яка дібрала більше слів і зробила менше помилок.
Гра « Назви предмет»
− Що це? (Пенал, зошит, квітка, лимон, яблуко, дошка, вікно).
Що спільного у словах, які ви назвали? (Означають назву предмета; відповідають на питання що?).
Гра «Назви ознаку предмета»
Показати лимон.
Якого він кольору? (Жовтий)
− Який за формою? (Овальний)
Який за смаком? (Кислий)
Комментариев нет:
Отправить комментарий