вторник, 7 апреля 2020 г.

Ігри на уроках української мови

Гра-вправа  «Чарівний мішечок»
Набір предметів у мішечку щоразу змінюється залежно від мети навчання: це можуть бути іграшки, в назвах яких є орфограми, на які треба звернути особливу увагу або дрібні речі, які треба описати, або футляри з «кіндер-сюрпризів» у яких вкладені листочки із завданнями.

Гра  «Слова-родичі»
Діти діляться на команди по ря­дах. Обирають капітанів. Капітани називають слово, до якого їхня команда повинна дібрати якнай­більше спільнокореневих слів (на окремих аркушах, які через хвили­ну, по команді, віддають капітанам). Перемагає та команда, яка дібрала  більше слів і зробила менше помилок.

Гра « Назви предмет»
− Що це? (Пенал, зошит, квітка, лимон, яблуко, дошка, вікно).      
Що спільного у словах, які ви назвали? (Означають назву предмета; відповідають на питання що?).

Гра «Назви ознаку предмета»  
Показати лимон.     
Якого він кольору? (Жовтий)
  Який за формою? (Овальний)
Який за смаком? (Кислий)

Комментариев нет:

Отправить комментарий